Over mij

Mijn naam is Guleed Afhakame en ik ben 31 jaar oud.

Zolang ik mij kan herinneren ben ik bezig geweest met verbinden. Ik weet niet of dit komt door het feit dat ik het middelste kind van 7 ben of dat ik opgegroeid ben in een nomadische stam als kleinzoon van het stamhoofd in Somaliland. Wat ik wel weet is dat ik geboren ben om mensen te verbinden en communities te bouwen.

De collectieve samenleving van Somaliland en het individualistische Nederland versterken elkaar enorm. Ik kijk met een inclusievere blik naar alles, denk creatiever en ben ontzettend gedreven geworden in het bouwen van bruggen. Het laatste is deze dag belangrijker dan ooit.

Het heeft de basis gevormd voor de toegevoegde waarde die GULEED. biedt. 

Betekenisvolle communties bouwen voor gamechangers om ze te helpen om 10x harder te groeien in minder tijd.

Dit doe ik vanuit bewezen strategieën van de grootste merken in Nederland. Ik heb social media, Influencer marketing en content marketing gedaan voor merken als Nike, ING, Ford, Volvo, Zilveren kruis, Menzis, Red Bull en nog meer. 

Ook heb ik mijn eigen community gebouwd met 196.000 volgers op Instagram. (@travelcommunity).

Door de kracht van social media, kreeg ik het verlangen om missiegedreven merken te helpen aan meer impact. Vanuit deze behoefte is GULEED. ontstaan. 

Ik geloof in een wereld waarin social media ons verbindt in plaats van verdeelt.

VISIE

De nieuwe generatie krijg je niet van social media af, maar je kan van social media wel een voedende plek maken. Dit is dan ook onze missie: 51% van de content op social media betekenisvol en inspirerend maken door impact makers het podium te geven die ze verdienen.

MISSIE

Neem contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking.