Content Creatie

Tegenwoordig wordt er meer content geproduceerd dan er kan worden geconsumeerd. Consumenten worden dus steeds selectiever in de content die ze consumeren. Dit zorgt ervoor dat het steeds lastiger wordt om aandacht te krijgen voor jouw content.

 

Met andere woorden: in de strijd om aandacht is content de belangrijkste pijler. Door de juiste content creatie voeg je waarde toe aan jouw doelgroep en draag je tegelijkertijd bij aan de doelstellingen van jouw bedrijf.

 

Bij het creëren van effectieve content, hou ik altijd onderstaande drie basisprincipes in het oog.

  • Een status quo: het startpunt
  • Een uitdaging: waar je bezoeker tegenaan loopt
  • Een oplossing: waarmee je bezoeker geholpen is

Op basis van deze basisprincipes creëer ik onderscheidende content waarbij de consument altijd het vertrekpunt is. Van concept tot realisatie. Door mijn jarenlang ervaring weet ik welke content werkt op social media en zorg ik voor content die perfect aansluit bij het merk, het verhaal en de doelgroep.

 

Neem contact met mij op voor een vrijblijvende kennismaking. Onder een genot van een lekker kopje koffie vertel ik je over alle mogelijkheden.